حرف دل

حرف دل

_______^______

 تو انجا
من اینجا
نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند.. 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:08---29 دی 1390
سلام من وبلاگ شما رو لینک کردم

negin
ساعت16:09---28 دی 1390
سلام وبلاگتون خیلی قشنگهاگه خواستیئ وبلاگ منو با اسم englishلینک کنید در ضمن خودتون به وبلاگ من بیاید و بگید که با چه اسمی لینکتون کنم ممنون

محبوبه
ساعت10:56---28 دی 1390
دنیارابدساختند
کسی راکه دوست داری دوستت ندارد کسی که تورادوست ندارد تودوستش نداری
اماکسی که تودوستش داری واوهم دوستت دارد
به رسم وایین زندگانی به هم نمیرسند. واین رنج است
زندگی یعنی این.


ovies
ساعت19:27---27 دی 1390
سلام مطالب وبلاگت خیلی قشنگن یه سر بزن و نظرتو بگو و دوست داشتی یه تبادل لینک بزنیم

رها
ساعت1:18---17 دی 1390
سلام جملاتت خیلی جالبن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: صهیب ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 / 10برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM